Reklamacje
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z następującą instrukcją:
1. Formularz reklamacji
Przygotuj formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji zalecamy, by formularz zawierał następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres do korespondencji, w tym adres e-mail
- nr telefonu kontaktowego
- nazwę produktu i reklamowaną ilość
- datę wystąpienia niezgodności/wady
- przyczynę reklamacji i opis występujących wad oraz oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji
- protokół szkodowy, spisany z kurierem w momencie odbioru przesyłki (dotyczy reklamacji, których powodem jest uszkodzenie w trakcie dostawy, o ile taki protokół został sporządzony).
Powyższe wskazówki to jedynie zalecenia i nie mają wpływu na proces rozpatrzenia reklamacji.
Wzór formularza reklamacji można pobrać tutaj.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu razem z wszystkimi jego akcesoriami. Przy reklamacji z tytułu gwarancji (dotyczy inhalatora tłokowego Bronchiol) prosimy również dołączyć kartę gwarancyjną.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PPHU KEJ Sp. z o.o.
Cikowice 241
32-700 Bochnia
W przypadku reklamacji niezasadnej (np. uszkodzenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem danego produktu) osoba zgłaszająca reklamację zostanie poinformowana o kosztach ewentualnej naprawy lub wymiany produktu.
Zwrot produktu
Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta, w ciągu 14 dni od daty doręczenia produktu mogą Państwo zwrócić taki produkt. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (wzór do pobrania) i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i kopią dowodu zakupu:
PPHU KEJ Sp. z o.o.
Cikowice 241
32-700 Bochnia
Drogi Kliencie, pamiętaj, iż zwrotu produktu dokonujesz na własny koszt.