Czas realizacji zamówień
Czas realizacji zamówień jest uzależniony od wybranej formy płatności.
Płatności za pobraniem – wysyłka kurierem w ciągu 48h.
Płatność gotówką – odbiór własny w siedzibie naszej firmy:
Odbiór zamówienia możliwy po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu bądź zmianie statusu na koncie użytkownika na „gotowe do odbioru”.
Płatność przelewem internetowym – odbiór własny w siedzibie naszej firmy:
Odbiór zamówienia możliwy po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie i mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu lub zmianie statusu na koncie użytkownika na „gotowe do odbioru”.
Płatność przelewem internetowym – wysyłka kurierem lub Pocztą Polską:
Czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie.
Zamówienia na produkty posiadające w naszym sklepie status „dostępnych” realizujemy od razu, czyli w ciągu 24h–48h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni, w których nasza firma jest zamknięta.
Nasze przesyłki dostarczane są na wskazany adres przez firmę kurierską DPD lub do paczkomatów InPost. Czas samej dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj wynosi on 2 dni robocze.
W przypadku drobnych przesyłek (tj. akcesoriów do naszych wyrobów – np. kanek, nebulizatorów, końcówek do wlewnika czy zakrętek do termoforów) o wadze nie przekraczającej 0,5 kg istnieje możliwość wysyłki listem poleconym. Wówczas termin doręczenia wynosi ok. 3 dni robocze od dnia nadania, czyli od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Uwaga! W przypadku wysyłki Pocztą Polską nie ma możliwości wysyłki za pobraniem (tylko płatność przelewem na konto).
Koszty dostaw realizowanych na terenie Polski są ustalane automatycznie przez nasz system według wartości zamówienia. W przypadku wysyłki zagranicznej koszt i czas dostawy będą ustalane indywidualnie –wówczas prosimy o kontakt z naszym działem obsługi.
Dla zamówień o wartości powyżej 200 zł brutto, koszty wysyłki nie są doliczane i przesyłkę otrzymują Państwo GRATIS.
W przypadku, gdyby pomimo wysłania paczki nie otrzymali Państwo przesyłki lub awiza prosimy o kontakt e-mailowy na adres: sklep@kej.pl lub telefoniczny: 12 289 65 70
Opóźnienia w dostawie
Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie z przyczyn od nas niezależnych, takich jak: problemy z transportem w firmie kurierskiej czy opóźnienia na Poczcie Polskiej, utrudnienia komunikacyjne, strajki oraz siły wyższe. W takich przypadkach odszkodowania za zwłokę nie będą brane pod uwagę, natomiast o zaistniałej sytuacji Klient będzie informowany telefonicznie, mailowo lub za pomocą naszego sklepu, o ile takie informacje będą nam znane.